Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Довідка про відділ

На території Миколаївської об’єднаної територіальної громади функціонує відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Миколаївської міської ради, створений на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 року № 888-VIII.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання», Законом України «Про запобігання корупції», Законом України «Про доступ до публічної інформації, Законом України «Про захист персональних даних», рішеннями Миколаївської міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями Миколаївського міського голови,  іншими нормативними актами.

 

Завдання відділу:

  • забезпечення державної політики  у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб  на території Миколаївської об’єднаної територіальної громади, визначених Законами України.
  • Формування та ведення реєстру Миколаївської об’єднаної територіальної громади.
  • Забезпечення прийому документів, поданих для реєстрації, зняття з реєстрації  місця проживання фізичних осіб.
  • Здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
  • Видача довідки (додаток 13) про реєстрацію місця проживання    особи.
  • Передача інформації та внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.
  • Розроблення та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що відносяться до повноважень Відділу, та організація їх виконання.
  • Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
  • Забезпечення оприлюднення та вільного доступу до необхідної суб'єктам звернення інформації для отримання адміністративних послуг.
  • Інформування міського голови,  заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради про порушення вимог законодавства з питань компетенції Відділу.
  • Розгляд звернень, пропозицій, скарг фізичних і юридичних осіб, що належать до компетенції Відділу.
  • Організація ведення діловодства та зберігання документів відповідно до встановлених правил.
  • Організація виконання розпорядчих документів міської ради та її виконавчого комітету в межах повноважень Відділу.
  • Формування та ведення електронного документообігу, електронних баз даних.
  • Здійснення обміну відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до Миколаївської об’єднаної територіальної громади в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
  • Передача інформації та внесення в установленому законом порядку відомостей  про реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання до Державної міграційної служби у м.Слов’янську.
  • Подання органам Державного реєстру виборців відомостей, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців.

Забезпечує у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора