Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Топ-5 питань з електроенергії: коли звертатися до YASNO?

Дата: 13.05.2021 16:28
Кількість переглядів: 271

Виникли питання щодо нарахувань у платіжках? Зникло світло у квартирі? Хочете зменшити витрати на електроенергію? YASNO зібрав 5 найпоширеніших запитань клієнтів з електроенергії та відповів – до кого слід звертатися у цих ситуаціях.


Нагадаємо, функція із забезпечення населення електроенергією в Україні з 2019 року розділена між постачальниками та операторами системи розподілу (ОСР). Постачальником електроенергії для жителів Донеччини є YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»). Операторів системи розподілу в області декілька: «ДТЕК Донецькі електромережі», «ДТЕК Високовольтні мережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», «Регіональні електромережі», «Укрзалізниця», НЕК «Укренерго». Отже, з яких питань необхідно звертатися до постачальника YASNO, а з яких – до ОСР:


1.    Немає світла у квартирі
Якщо світло зникло через аварію у внутрішньобудинкових електромережах, то треба зв’язуватися з організацією, що обслуговує будинок (керуюча компанія, ОСББ, ЖБК).  Якщо аварія виникла в електричних мережах поза будинком, слід звертатися до оператора системи розподілу (ОСР).


2.    Коли і кому передавати показання лічильника
Жителі Донеччини мають передавати показання електролічильника до 3 числа включно кожного місяця постачальнику електроенергії або до ОСР.
Передати показання постачальнику YASNO можна в Особистому кабінеті, через форму швидкої передачі показань на сайті, у мобільному додатку YASNO, через Viber-бот YASNO-online або за телефонами контакт-центру. Отримані дані постачальник передає до ОСР.

3.    Є питання щодо суми до сплати у рахунку
Сума до сплати у рахунку за електроенергію нараховується наступним чином: на основі показань лічильника, які передав клієнт або зафіксував контролер, ОСР розраховує обсяги споживання (кількість використаних кВт·год) та передає ці дані постачальнику. YASNO на основі даних від ОСР відповідно до діючого тарифу нараховує суми до сплати.
За консультацією з питань нарахувань, оплати, заборгованості чи переплати за електроенергію слід звертатися до YASNO. Якщо потрібно скоригувати об’єми споживання електроенергії, треба зв’язатися з ОСР.


4.    Необхідно перевірити, чи правильно працює електролічильник
Вирішенням технічних питань (заміна, перевірка, опломбування, параметризація лічильника) займається оператор системи розподілу.  


5.    Як можна зменшити суми у платіжках
Зменшити суми у платіжках допоможе двозонний лічильник, з яким електроенергія, спожита з 23:00 до 7:00, коштує вдвічі дешевше. Замовити двозонний лічильник можна у складі енергоефективного набору від YASNO, який також включає послугу встановлення «під ключ».

Довідка:
YASNO – постачальник електроенергії, газу, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 мільйонів українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій, Харківській, Запорізькій та Черкаській областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня, запроваджує онлайн-сервіси для обслуговування клієнтів. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь