Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Відділ бухгалтерського обіку та звітності

Інформація стосовно діяльності відділу:

► Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської дiяльності виконавчого комітету Миколаївської міської ради та складання звітності;

► Відображення у документах достовірно! Та у повному обсязі інформації про господарські операції результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

► Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своечасного подання на реестрацію таких зобов'язань, здійснення платежа вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

► Розрахунок та складання бюджетної пропозиції виконавчого комітету Миколаiвської міської ради вiдповiдно до бюджетної економічнот класифікації видатків; здійснення підготовки пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних асигнувань;

► Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематерiальних) ресурсів відповідно до затверджених норматив в кошторисів;

► Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням унiфiковано автоматизовано системи бухгалтерського обліку та звітності;

► Складення на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державної статистично, зведеної та іншоїг звітності в порядку, встановленому законодавством;

► Своечасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;

► Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

► Здiйснення iнвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів документів, розрахунків та інших статей балансу.

 

Контактна інформація та час роботи відділу:

Адреса: 
Графік роботи:
Понеділок – Четвер: 08:00 - 17:00
П’ятниця: 08:00 – 15:45

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь