Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Відділ бухгалтерського обіку та звітності

Інформація стосовно діяльності відділу:

► Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської дiяльності виконавчого комітету Миколаївської міської ради та складання звітності;

► Відображення у документах достовірно! Та у повному обсязі інформації про господарські операції результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

► Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своечасного подання на реестрацію таких зобов'язань, здійснення платежа вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

► Розрахунок та складання бюджетної пропозиції виконавчого комітету Миколаiвської міської ради вiдповiдно до бюджетної економічнот класифікації видатків; здійснення підготовки пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних асигнувань;

► Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематерiальних) ресурсів відповідно до затверджених норматив в кошторисів;

► Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням унiфiковано автоматизовано системи бухгалтерського обліку та звітності;

► Складення на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державної статистично, зведеної та іншоїг звітності в порядку, встановленому законодавством;

► Своечасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;

► Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

► Здiйснення iнвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів документів, розрахунків та інших статей балансу.

 

Контактна інформація та час роботи відділу:

Адреса: 
Графік роботи:
Понеділок – Четвер: 08:00 - 17:00
П’ятниця: 08:00 – 15:45

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора