Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

З 24 грудня через Електронний кабінет забудовника можна буде отримати 9 адмінпослуг у сфері містобудування

Дата: 17.12.2019 17:59
Кількість переглядів: 806

З 24 грудня 2019 року в Україні почне повноцінно працювати Електронний кабінет забудовника, який надаватиме адміністративні послуги для будівництва об’єктів незначного класу СС1. Людям, які хочуть збудувати об’єкти, які відносяться до незначного класу наслідків і будуються за декларативними процедурами – приватний будинок, гараж, господарська будівля чи кав’ярня, — відтепер не потрібно проходити через гіркі кола бюрократії, щоб задекларувати будівництво. Через Електронний кабінет забудовника, з 23 послуг, які надає Державна архітектурно-будівельна інспекція, люди отримуватимуть 9, які користуються найбільшим попитом. 12 грудня Мін’юстом було зареєстровано Наказ Мінрегіону «Про затвердження Порядку функціонування електронного кабінету у сфері містобудівної діяльності», який набере чинності з дня офіційного опублікування.

Цей Порядок визначає механізм функціонування електронного кабінету та можливість користувачам мати цілодобовий доступ до інформації щодо послуг як декларативного так і дозвільного характеру.

Також за функціональні та технічні аспекти діяльності ЕКЗ відповідатимуть ДАБІ та нещодавно створене Мінцифрою державне підприємство «Дія». Це в першу чергу прибирає корупційні чинники, щоб не сконцентровувати в одних руках і адміністрування самою системою, і надання послуг і щоб ніхто не міг маніпулювати даними.

Проект реалізовано у партнерстві Мінрегіону, Мінцифри та ДАБІ за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

Довідково:

Доступ до електронного кабінету здійснюється через вебсайт – https://e-dabi.gov.ua цілодобово сім днів на тиждень (24/7). Підключення та доступ користувачів здійснюються безоплатно.

В Електронному кабінеті  можна:

  • створити та подати у електронній формі документи для отримання права на виконання підготовчих та будівельних робіт щодо об’єктів за класом наслідків СС1, СС2, СС3;

  • отримати дозвіл на виконання будівельних робіт (СС2, СС3);

  • прийняти в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (СС1, СС2, СС3);

  • подати електронні документи для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (СС2, СС3), отримати ліцензію;

  • отримати повідомлення про проведення планової перевірки органом державного архітектурно-будівельного контролю;

  • отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг або здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю між суб’єктом звернення та органом державного архітектурно-будівельного контролю за допомогою онлайн-сервісу (чат-бот).

Перелік послуг, які планується надаватися органами держархбудконтролю через електроний кабінет визначені у Порядку.

Наразі розроблений та готовий до запуску в дослідну експлуатацію електронний кабінет (1 черга), автоматизація послуг СС1, а саме:

1) повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт;

2) повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

3) повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

4) внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

5) реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта;

6) реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

7) реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду, що набрало законної сили.

Створення/направлення електронних документів, контроль/перевірка статусу їх розгляду, опрацювання, формування/отримання результату надання адміністративної послуги або відмови у її наданні в електронній формі, надання консультацій із зазначених питань здійснюються за допомогою електронного кабінету через вебсторінку користувача.

Доступ до вебсторінки користувача здійснюється після проходження процедури електронної ідентифікації та автентифікації користувача з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Електронні документи з декларативних процедур (СС1) подаються суб’єктом звернення через електронний кабінет шляхом заповнення електронних форм із накладеними на них КЕП та/або електронними печатками.

Опрацювання електронних документів з декларативних процедур (СС1) здійснюється автоматично через електронний кабінет.

Програмними засобами електронного кабінету автоматично формується та надсилається повідомлення про внесення електронного документа з декларативних процедур щодо прийняття в експлуатацію до Реєстру суб’єкту звернення та відповідальній особі на адреси їх електронної пошти та на вебсторінки користувачів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь