Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради  за I квартал 2020 року

Дата: 01.04.2020 15:55
Кількість переглядів: 1208

Фото без описуКеруючись ст. 40 Конституції України, Законом України “Про звернення громадян”, виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради проведена певна робота спрямована на своєчасний і якісний розгляд пропозицій, заяв, скарг громадян одержаних від установ вищого рівня, поштою та на особистому прийомі міським головою, заступниками міського голови, керівниками відділів виконавчого комітету Миколаївської міської міської ради.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області є пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямована лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

На адресу виконавчого комітету Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області протягом I кварталу 2020 року надійшло 123 звернення (проти аналогічного періоду 2019 року - 161 звернень, їх кількість зменшилась) , з них надійшли: від установ вищого рівня - 60 звернень; поштою - 30 звернень, на особистому прийомі – 21 звернення, і на виїзних прийомах – 12 звернень відповідно.

         Результати аналізу письмових звернень за характером питань свідчать, що найбільше у своїх зверненнях громадяни порушують питання житлово-комунального господарства,їх кількість становить  - 46   питаннь (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року їх кількість зменшилась  на 12 питань). Громадяни порушували питання, які стосувалися технічного стану покрівель житлових будинків, ремонту доріг та мереж зовнішнього освітлення на віддалених вулицях міста, висадження дерев та благоустрою прибудинкових територій, а також надходили скарги про перерахунок нарахування оплати за надання комунальних послуг.

На другому місці питання соціального захисту, їх кількість  -  31 питання, (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року — 49 питань, їх кількість також зменшилась). Найбільш актуальними є питання отримання, призначення, перерахунок субсидії та соціальних виплат —  27 питань , решта – 4 питання- отримання матеріальної допомоги.

Також у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання, як: діяльності підприємств та установ (8), аграрної політики і земельних відносин  (5), освіти та науково-технічної діяльності (5), екології та природних ресурсів (2),культури та культурної спадщини(1), та інші(4).

За результатами розгляду письмових звернень, заявникам у визначений законом термін надані змістовні та розгорнуті відповіді, а також було надано відповідні доручення керівникам комунальних підприємств Миколаївської міської ради КП «Сервіскомуненерго», КП «Миколаївське УКБ» та відділу соціального захисту населення виконавчого комітету Миколаївської міської ради.

Протягом першого кварталу 2020 року до виконавчого комітету Миколаївської міської ради через органи влади вищого рівня - Урядової гарячої лінії надійшло  60 звернень громадян, у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року — 86 звернень, кількість надходження зменшилась на 30 % . В зверненнях до органів влади вищого рівня серед актуальних звернень є комунальні - 21 звернення, серед них порушуються питання дорожнього покриття (12), перерахунку нарахувань за користування комунальними послугами (6), та інші (3), також актуальними питаннями є питання соціального захисту населення, їх –19 , це питання виплати соціальних допомог, призначення та перерахунок субсидій (8), надання роз’яснень щодо права на пільги (15), надання матеріальної допомоги (2) , решта – 20 – інші питання.

Що стосується звернень, які надійшли безпосередньо до виконавчого комітету Миколаївської міської ради , їх кількість становить 30 звернень (в минулому році за три місяці надійшло 23 звернення), і це, переважно звернення у яких громадяни підіймають питання комунального характеру (18), аграрної політики і земельних відносин (5), освіти та науково-технічної діяльності (5), а також питання екології та природних ресурсів (2).

Громадяни зверталися до органів влади вищого рівня минаючи міську раду, що не давало змоги вирішити питання на місцевому рівні. Також були випадки, коли заявник одноразово подавав заяву до міської ради та не чекаючи термінів розгляду питання телефонував на Урядову гарячу лінію.

Протягом звітного періоду 2020 року до виконавчого комітету Миколаївської міської ради надійшло 5 колективних звернень (у I кварталі 2019 року - 2 колективних звернення). Можемо спостерігати динаміку зростання надходження колективних заяв. Переважно зверталися  батьки учнів з питаннями щодо опалення шкільних класів,  також людей хвилювали питання, такі  як: прибудова пандусів до під’їздів за-для полегшення пересування людей з обмеженими можливостями.

За три місяці до виконавчого комітету міської ради надійшло 6 повторних звернень, а за ті ж звітні місяці 2019 року — 2 повторних звернень, відбулося також збільшення з тих же самих питань що й порушували у колективних зверненнях.

Згідно графіків, які затверджено рішеннями виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 16.01.2020 №11 «Про затвердження графіків виїзних прийомів громадян на I півріччя 2020 року», від 16.01.2020 № 12 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради у I півріччі 2020 року» та «Про затвердження графіку проведення телефонного зв’язку з населенням громади «Пряма лінія», керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради у I півріччі 2020 року» проводяться особистий, виїзний прийом громадян та телефонний зв’язок “Пряма лінія” з населенням міським головою та керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради.

За перших період трьох місяців 2020 року проведено 8 особистих прийомів міським головою, розглянуто - 21 звернення. До керівних працівників виконавчого комітету Миколаївської міської ради протягом цього часу звернення не надходили.

 

Що стосується виїзних прийомів, на території Малинівського та Рай-Олександрівського старостинських округів, було проведено 3 виїзних прийоми керівників виконавчого комітету під час яких було прийнято 12 осіб та розглянуто 12 питань.

У виконавчому комітеті Миколаївської міської ради діє телефонна «   Гаряча лінія». Номери телефонів розміщено в місцях найбільш відвуідуваних мешканцями громади, у т.ч. і в старостинських округах.

З метою запобігання поширенню вірусу COVID-2019, у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради визначений телефон «Гарячої лінії» з питань коронавірусу, на який громадяни можуть звертатись з питань, які є найактуальнішими у даний час

         Щотижня проводився аналіз дотримання виконавцями термінів розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію для недопущення порушення вимог чинного законодавства.

         За результатами перевірки керівникам відділів було рекомендовано усунути виявлені недоліки, а також надані методичні рекомендації для подальшого використання у роботі із зверненнями громадян.

         Діяльність виконавчих органів Миколаївської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради.

 

 

Міський голова                                                                                                     О.М.Цикунова

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь