Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради за 9 місяців 2020 року   

Дата: 01.10.2020 08:55
Кількість переглядів: 735

Звернення громадян на контролі аудиторів ХерсонщиниКеруючись ст. 40 Конституції України, Законом України “Про звернення громадян”, виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради проведена певна робота, спрямована на своєчасний і якісний розгляд пропозицій, заяв, скарг громадян одержаних від установ вищого рівня поштою  та електронно, міським головою, заступниками міського голови, керівниками відділів виконавчого комітету Миколаївської міської міської ради.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між міською радою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області є пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямована лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-2019» на час карантину виконавчий комітет Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області працює обмежено із громадянами. Звернення можна подати в електронному вигляді, або залишити у скриньці, саме тому у звіті висвітлено дані виїзних та особистих прийомів лише за звітній період I кварталу 2020 року.

На адресу виконавчого комітету Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області протягом 9-ти місяців 2020 року надійшло 379 звернень (проти аналогічного періоду 2019 року - 540 звернень, їх кількість значно зменшилась) , з них надійшли: від установ вищого рівня – 194 звернень; поштою - 152 зверненя; на особистому прийомі – 21 звернення, і на виїзних прийомах – 12 звернень відповідно .

Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільше порушуються питання житлово-комунального господарства, їх кількість становить  - 140  питань (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року їх кількість зменьшилась- 288 питань). Громадяни звертались, з приводу відсутності, перепідключення електропостачання, перерахунок та нарахування оплати за надання комунальних послуг, та надання послуг із благоустрою прибудинкових територій.

На другому місці питання соціального захисту, їх кількість   88  питаннь, (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року — 201 питання, їх кількість  також зменшилась). Найбільш актуальними є питання отримання, призначення, перерахунку субсидії та соціальних виплат —  71 питань , решта – 17 питань.

За результатами розгляду письмових звернень, заявникам у визначений законом термін надані змістовні та розгорнуті відповіді, а також було надано відповідні доручення керівникам комунальних підприємств Миколаївської міської ради КП «Сервіскомуненерго», та відділу соціального захисту населення виконавчого комітету Миколаївської міської ради.

Протягом 9-ти місяців 2020 року до виконавчого комітету Миколаївської міської ради через органи влади вищого рівня - Урядової гарячої лінії надійшло  194 звернень громадян, у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року — 258 звернень, кількість надходження зменшилась також . В зверненнях до органів влади вищого рівня серед актуальних питань, є комунальні -  131, серед них порушуються питання дорожнього покриття (6), перерахунку нарахувань за користування комунальними послугами (70), та інші (55), також актуальними питаннями є питання соціального захисту населення, їх –88 , це питання виплати соціальних допомог, призначення та перерахунок субсидій (48), надання роз’яснень щодо права на пільги (15), надання матеріальної допомоги (15) , решта – 10 – інші питання. 

Що стосується звернень, які надійшли безпосередньо до виконавчого комітету Миколаївської міської ради , їх кількість становить 152 звернення  (в минулому році за той же період часу надійшло 146 звернень), і це, переважно звернення у яких громадяни підіймають питання комунального характеру (55), решта-інше.

Протягом звітного періоду 2020 року до виконавчого комітету Миколаївської міської ради надійшло 28 колективних звернення (за три квартали  2019 року - 12 колективних зверненнь). Можемо спостерігати динаміку зменшення надходження колективних заяв, так як в цілому кількість надходження зменшилась. Переважно зверталися  батьки учнів з питаннями щодо опалення шкільних класів,  мешканців хвилювали питання, такі  як: прибудова пандусів до під’їздів за-для полегшення пересування людей з обмеженими можливостями, а також скаржились на підвищення тарифів на утримання будинку та прибудинкової території

За 9 місяців до виконавчого комітету міської ради надійшло 33 повторних зверненя, а за ті ж звітні місяці 2019 року — 10 повторних звернень, відбулося  збільшення з тих же самих питань що й порушували у колективних зверненнях.

Згідно графіків, які затверджено рішеннями виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 16.01.2020 №11 «Про затвердження графіків виїзних прийомів громадян на I півріччя 2020 року», від 16.01.2020 № 12 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради у I півріччі 2020 року» та «Про затвердження графіку проведення телефонного зв’язку з населенням громади «Пряма лінія», керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради у I півріччі 2020 року» до запровадження карантину, згідно рішення проводились особисті, виїзні прийоми громадян та телефонний зв’язок “Пряма лінія” з населенням міським головою та керівними працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради.

За період трьох місяців 2020 року проведено 8 особистих прийомів міським головою, розглянуто - 21 звернення. До керівних працівників виконавчого комітету Миколаївської міської ради протягом цього часу звернення не надходили.

Що стосується виїзних прийомів, на території Малинівського та Рай-Олександрівського старостинських округів, було проведено 3 виїзних прийоми керівників виконавчого комітету під час яких було прийнято 12 осіб та розглянуто 12 питань.

У виконавчому комітеті Миколаївської міської ради діє телефонна « Гаряча лінія». Номери телефонів розміщено в місцях найбільш відвуідуваних мешканцями громади, у т.ч. і в старостинських округах.

З метою запобігання поширенню вірусу COVID-2019, у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради визначений телефон «Гарячої лінії» з питань коронавірусу, на який громадяни можуть звертатись з питань, які є найактуальнішими у даний час.

         Щотижня проводився аналіз дотримання виконавцями термінів розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію для недопущення порушення вимог чинного законодавства.

         За результатами перевірки керівникам відділів було рекомендовано усунути виявлені недоліки, а також надані методичні рекомендації для подальшого використання у роботі із зверненнями громадян.

         Діяльність виконавчих органів Миколаївської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради.

 

 

 

Керуючий справами                                                                                                   О.Д.Уфатова

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь