Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

У відділі ЦНАП запроваджуються адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Дата: 31.03.2021 16:12
Кількість переглядів: 683

Фото без описуУ відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області запроваджуються адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно,  а саме:

  • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
  • Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно;
  • Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
  • Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду);
  • Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно ;
  • Заборона вчинення реєстраційних дій.

Тепер зареєструвати право власності (право користування) на нерухоме майно та отримати інформацію із державного реєстру речових прав може кожен мешканець Миколаївської міської територіальної громади та Донецької області взагалі, звернувшись у відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Миколаївської міської ради до державного реєстратора речових прав на нерухоме майно за отриманням послуги або консультації у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно за адресою: м. Миколаївка, вул. 50-ти річчя Слов’янської ТЕС, 29.

Для отримання послуги щодо реєстрації права власності на нерухоме майно, будівлю або споруду державному реєстратору необхідно надати слідуючі документи:

  • паспорт громадянина України, ідентифікаційний код, а у разі подання заяви уповноваженою на те особою, документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи;
  • квитанцію про сплату адміністративного збору (не подається, якщо право власності вже зареєстровано згідно діючого законодавства, що діяло на момент виникнення цього права);
  • оригінал документів, що підтверджують виникнення або перехід права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво, що видане у порядку спадкування, рішення місцевої ради тощо);
  • технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора