Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

2 роки YASNO: ще більше можливостей для якісного обслуговування

Дата: 15.11.2021 13:42
Кількість переглядів: 1190

Фото без описуДва роки YASNO створює для мешканців Донеччини нові сервіси та підвищує якість обслуговування. Платіжний бот у Viber, мобільний додаток, дистанційне укладення договорів, сучасні комфортні енергоофіси – це лише частина можливостей, якими щодня користуються 3,5 млн клієнтів у шести регіонах.

«Бренду YASNO в листопаді виповнилось два роки. За цей час ми значно розширили можливості для вирішення будь-яких питань з електро-, газопостачання та підвищення енергоефективності. Сплатити за енергоресурси чи переоформити договір можна прямо зі смартфона. А для очного обслуговування ми створили мережу з 67 сучасних енергоофісів. Та YASNO продовжує ставати ближчим до клієнтів», – сказав директор з продажів та клієнтського сервісу YASNO Євген Бушма.

Зручні дистанційні сервіси

Майже 70% клієнтів віддали перевагу цифровим каналам YASNO: Особистому кабінету, Viber-боту, мобільному додатку, електронним формам для звернень і укладення договорів на сайті yasno.com.ua, сторінкам у Facebook, електронній пошті.

Так, в Особистому кабінеті YASNO вже більше 2 млн користувачів у трьох регіонах вирішують питання з енергопостачання за принципом «єдиного вікна»:

  • передають показання електролічильника та сплачують за світло й газ без комісії;
  • керують особовими рахунками близьких, які не користуються інтернетом;
  • відмовляються від паперових платіжок для збереження лісів;
  • звіряють платежі та контролюють споживання.

Viber-бот YASNO-online – один з перших платіжних чат-ботів в Україні. Сьогодні він має понад 400 тисяч підписників. Окрім оплати рахунків користувачі передають показання лічильників, замовляють енергоефективні товари й послуги, дізнаються контакти енергоофісів.

Мобільний додаток YASNO встановили майже 100 тисяч клієнтів. Він дозволяє сплатити за всю комуналку, інтернет, телебачення і мобільний зв’язок, передати показання лічильника, створити шаблони платежів та відстежити історію оплат.

На сайті YASNO клієнти можуть без відвідування енергоофісу:

  • укласти договори про постачання електроенергії та газу;
  • дізнатись, як зменшити суми в платіжках, у проєкті «YASNO_як заощаджувати»;
  • придбати набори з двозонним лічильником, сонячні електростанції «під ключ», системи зберігання енергії, енергоефективну побутову техніку в інтернет-магазині shop.yasno.com.ua.

Facebook-сторінка дозволяє клієнтам завжди бути в курсі останніх новин, брати участь а акціях із цінними подарунками та швидко вирішувати питання.

Піклування про всіх клієнтів

Розвиваючи онлайн-сервіси, YASNO також піклується про клієнтів, які не користуються інтернетом або потребують оформлення паперових документів. Для них працюють контакт-центр та зручні енергоофіси.

За два роки контакт-центр прийняв майже 10 млн дзвінків. YASNO першим в Україні впровадив голосового робота для приймання показань. Він розпізнає промовлені цифри та автоматично вносить їх у базу даних.

А в модернізацію та розширення мережі з 67 енергоофісів у шести областях YASNO інвестував 100 млн грн. Тепер кожний енергоофіс YASNO – це сучасний цифровий простір, де можна оформити паперові документи, замовити додаткові товари та послуги, передати показання через термінали самообслуговування та багато іншого. Наявні зони експрес-обслуговування, окремі зони для приватних і юридичних клієнтів, система електронної черги, дитячий ігровий куточок.

YASNO цінує думку клієнтів і вдосконалює свої сервіси за результатами регулярних опитувань. Наразі рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування YASNO складає більше 90 пунктів зі 100.

 

 

Довідка:

YASNO – постачальник електроенергії, газу, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO двічі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь