ПРИЧИНИ СКАСУВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ З ОЦИФРУВАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК
ПРИЧИНИ СКАСУВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ З ОЦИФРУВАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК
Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання.
Перевірити стан опрацювання документів можна на вебпорталі електронних послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua:
🔹роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
🔸застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».
✅ Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.
❎ Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).
❇️ Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями ПФУ.
Детальніше читайте за посиланням.