Доповідь заступника начальника військової адміністрації щодо проведеного аналізу підсумків роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2024 року
Доповідь заступника начальника військової адміністрації щодо проведеного аналізу підсумків роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2024 року
https://rada.info/upload/users_files/04341413/09674051bddeac14f31732382ac8b2d1.docx
Доповідь заступника начальника військової адміністрації щодо проведеного аналізу підсумків роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2024 року
У виконавчому комітеті Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області організовано роботу зі зверненнями громадян відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування». На виконання завдань, визначених в Указі Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, працівниками виконавчого комітету Миколаївської міської ради забезпечується неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян»: обов'язкове надання обґрунтованої повної відповіді заявнику, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв, приділення особливої уваги вирішенню проблем громадян, які потребують соціального захисту. З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян з нагальних питань, розгляд і вирішення яких належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, для вивчення потреб та забезпечення життєдіяльності мешканців Миколаївської громади було створено контактний центр (Call-центр). Контактний центр приймає звернення на телефонний номер +380993154633, реєструє у відповідному журналі та надає довідково-консультаційну допомогу з питань, що належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації. Номер контактного центру розповсюджений через офіційний сайт громади, сторінки в соціальних мережах, на інформаційних стендах розміщено у найбільш відвідуваних мешканцями місцях, у тому числі і в старостинських округах. Також забезпечено відкритість, прозорість, доступність керівництва військової адміністрації для мешканців громади за особистими номерами телефонів та на особистих прийомах громадян. Реєстрація звернень ведеться в загальногоорганізаційному відділі виконавчого комітету Миколаївської міської ради через систему електронного документообігу «Док Проф», всі графи відповідним чином заповнені, з зазначенням номеру прийнятих рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання та відповідального виконавця. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів. На виконання статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Миколаївської міської ради здійснює постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян. Відповідно до розпорядження начальника військової адміністрації від 31.12.2022 № 415 «Про затвердження графіків прийомів громадян» проведення виїзного прийому громадян відбувається відповідно до графіку проведення виїзних прийомів громадян (кожної першої та третьої п'ятниці місяця), однак остаточне рішення щодо дати та часу проведення заходу приймає керівник, враховуючи особисту завантаженість та ситуацію в громаді в умовах воєнного стану. Виїзні прийоми проводились на території старостинських округів Миколаївської міської територіальної громади: в с. Рай-Олександрівка,с. Малинівка, сел. Райгородок. 112. За звітний період прийнято громадян 73, порушено питань За результатами проведених виїзних прийомів громадян начальником військової адміністрації надані відповідні доручення та встановлено контроль за їх виконанням. Протягом 1 кварталу 2024 року до виконавчого органу міської ради надійшло 299 звернень, з них: письмово особисто від громадян 166 звернення; електронною поштою 93 звернення; - поштою 10 звернень; - через контактний центр 22 звернення; - через органи влади вищого рівня 5 звернення; - через електрону форму на офіційному сайті 3 звернень. Кількість звернень, які надійшли на особистих прийомах заступника начальника військової адміністрації, у звітному періоді 2024 року становить 26. Взагалі кількість звернень громадян усіх пільгових категорій складає 209, що становить 69% від загальної кількості звернень. Аналіз результатів розгляду звернень громадян показав, що 284 звернення вирішено позитивно, що складає 95%. Актуальні питання, які турбують жителів громади це питання соціального захисту населення (70%) комунального господарства (7%), аграрної політики та земельних відносин (2%), діяльності органів місцевого самоврядування (2%), житлової політики (1%), інші питання (17%). З аналізу видно, що велика частка звернень припадає на питання соціального характеру. У зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України в громаді суттєво зросла кількість звернень стосовно оформлення статусу внутрішньо переміщених осіб, компенсації витрат за прихисток внутрішньо переміщених осіб тощо. Значна кількість звернень стосується забезпечення гуманітарною допомогою соціально незахищених верств населення, а саме: продуктовими наборами, засобами гігієни, побутовою хімією, металевими печами для обігріву приміщень («буржуйками»), обігрівачами тощо. Також актуальними були питання щодо надання субсидій та надання роз'яснень стосовно порядку подання заяви для оформлення субсидій (17) звернень). У зв'язку з військовими діями виникали перебої з електропостачанням, що стало одним з актуальних питань, порушених у зверненнях. З метою надання достовірної інформації, виконавчий комітет надсилає запити для підготовки відповіді з даного питання до АТ ДТЕК «Донецькі електромережі» та своєчасно і в повному обсязі інформує заявників про строки виконання ремонтних робіт. Серед актуальних питань, які порушують громадяни у зверненнях, є такі, що стосувалися роботи транспорту на території громади та організації сталого сполучення між містом Миколаївка та м. Слов'янськ. Продовжено функціонування цільової місцевої програми «Турбота» Миколаївської міської ради на 2021-2025 роки, де враховано попередній досвід роботи, який був набутий в процесі реалізації попередньої програми «Турбота» у 2022-2023 роках. Продовження добрих напрацювань та впровадження нових ініціатив, стали основними чинниками, що враховувались при розробці Програми. Цілеспрямоване фінансування на виконання заходів Програми за 1 квартал 2024 року було виконано на загальну суму 419,00 тис. грн., а саме: звернулося з заявами 94 особи на загальну суму 419,00 тис. грн., а саме: надання матеріальної допомоги родинам загиблих військових, які були зареєстровані на території громади, які боролися проти російського окупанта з 24 лютого 2022 року на загальну суму 100,0 тис. грн. (2 звернення); надання матеріальної допомоги родинам померлих цивільних громадян, які були зареєстровані на території громади та загинули у результаті бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України на загальну суму 30,0 тис. грн. (1 звернення); надання матеріальної допомоги цивільним особам, які були зареєстровані на території громади та отримали поранення у результаті бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України на загальну суму 5,0 тис. грн. (1 звернення); надання матеріальної допомоги онко-та тяжкохворим громадянам інших рідкісних захворювань в період лікування на загальну суму 90,0 тис. грн. (18 звернень); надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю І та II групи з обмеженими фізичними можливостями на загальну суму 22 тис. грн. (6) звернень); надання матеріальної допомоги дітям з інвалідністю, особам з інвалідністю з дитинства на загальну суму 9,0 тис. грн. (3 звернення); надання матеріальної допомоги ювілярам, яким виповнилося 90, 95 та 100 років і більше на загальну суму 10,0 тис. грн. (2 звернення); надання матеріальної допомоги особам, що поховали непрацюючих громадян до пенсійного віку на загальну суму 3,0 тис. грн. (1 звернення); надання матеріальної допомоги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 55,0 тис. грн. (22 звернення); Надання матеріальної допомоги ветеранам Другої світової війни, особам з інвалідністю внаслідок війни та особам з інвалідністю армії та особам, які приймали участь в збройних конфліктах на території інших держав (членам сімей) на загальну суму 80,0 тис. грн. (32 звернень); надання матеріальної допомоги ветеранам війни з числа учасників антитерористичної, операції операції об'єднаних сил, захисникам і захисницям України та членам сімей загиблих (померлих) таких осіб на загальну суму 15,0 тис. грн. (6 звернень); З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Миколаївської міської ради за звітний період: систематично надавались консультації спеціалістам виконавчого комітету з питань підготовки відповідей на звернення, ії форми та адресування; проводився щотижневий аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень; щотижня на апаратних нарадах розглядаються питання роботи зі зверненнями, вносяться пропозиції по покращенню роботи цієї роботи. Виконавчий комітет Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області, навіть в тяжких умовах воєнного стану і безпосередньою близькістю до лінії бойових дій, постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення. Якісний та неупереджений розгляд питань, порушених громадянами у зверненнях, і надалі є пріоритетним напрямком роботи виконавчих органів Миколаївської міської ради. Заступник начальника Миколаївської міської військової адміністрації Володимир ПРОСКУНІН