Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Довідка інформаційно - аналітична про підсумки роботи із зверненнями громадян в Миколаївській міській військовій адміністрації за перше півріччя 2024 року

Дата: 20.08.2024 10:55
Кількість переглядів: 80

Довідка інформаційно - аналітична про  підсумки роботи із зверненнями громадян в Миколаївській міській військовій адміністрації за перше півріччя 2024 року

 

 

             На виконання вимог  Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» (далі Указ) Миколаївською міською військовою адміністрацією Краматорського району Донецької області організовано  системну роботу щодо розгляду  звернень громадян та порушених у них питань, відповідно до вимог Конституції України,

Даний напрямок роботи є пріоритетним у повсякденній діяльності та спрямований лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

На виконання завдань, визначених в Указі Президента України, забезпечується неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян»: обов’язкове надання обґрунтованої повної відповіді заявнику, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв, приділення особливої уваги вирішенню проблем громадян, які потребують соціального захисту.

Розпорядженням начальника Миколаївської міської військової адміністрації   від 30.09.2022 №50/2 «Про створення контактного центру (Call-центру) Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області», з метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян з нагальних питань, розгляд і вирішення яких належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, для вивчення потреб та забезпечення життєдіяльності мешканців Миколаївської громади було створено контактний центр (Call-центр). Контактний центр  продовжує приймати звернення на телефонний номер +380993154633, реєструє у відповідному журналі та надає довідково-консультаційну допомогу з питань, що належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації. Номер контактного центру розповсюджений через офіційний сайт громади, сторінки в соціальних мережах, на інформаційних стендах, розміщено у найбільш відвідуваних мешканцями місцях, у тому числі  в старостинських округах. Також забезпечено відкритість, прозорість, доступність керівництва військової адміністрації для мешканців громади за особистими номерами телефонів та на особистих прийомах громадян.

Реєстрація звернень ведеться в загальнооорганізаційному відділі виконавчого комітету Миколаївської міської ради через систему електронного документообігу «ДокПроф», всі графи відповідним чином заповнені, з зазначенням номеру прийнятих рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання та відповідального виконавця. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.

Відповідно до розпорядження начальника військової адміністрації від 31.12.2022 № 415 «Про затвердження графіків прийомів громадян» проведення виїзного прийому громадян відбувається відповідно до графіку проведення виїзних прийомів громадян (кожної першої та третьої п’ятниці місяця), однак остаточне рішення щодо дати та часу проведення заходу приймає керівник, враховуючи особисту завантаженість та ситуацію в громаді в умовах воєнного стану.

Виїзні прийоми проводились на території старостинських округів Миколаївської міської територіальної громади, в с. Рай-Олександрівка, с. Малинівка,  с. Райгородок.

За результатами проведених виїзних прийомів громадян заступником  начальника військової адміністрації надані відповідні доручення та встановлено контроль за їх виконанням.

Протягом 7 місяців 2024 року до  Миколаївської міської військової адміністрації надійшло 224  звернення,  з них:

- письмово особисто від громадян – 51 звернення;

- поштою – 6 звернень;

- через контактний центр – 75 звернень;

- через контакт – центр відділу соціального захисту населення -92

Кількість звернень, які надійшли з особистих прийомів заступника начальника військової адміністрації, у звітному періоді 2024 року становить 128 звернень. За динамікою телефонних звернень на гарячу лінію керівника,  зафіксовано від 5 та більше звернень щодня.

Аналіз результатів розгляду звернень громадян показав, що  звернення вирішені позитивно у 210 випадках, що складає  94%.

Актуальні питання, які турбують жителів громади: соціального захисту населення (28,9%), у т.ч:

-           робота соціального автобусу», гуманітарної допомоги, виділення матеріальної допомоги по програмі «Турбота»;

-           комунального господарства (45,9 %), ;

-           відключення  теплопостачання, низький температурний режим, обслуговування труб холодного водопостачання та теплопостачання, ремонт даху, неякісне водопостачання, ремонт доріг, тощо (5,2%):

-           аграрної політики та земельних відносин (2,0%);

-           діяльності органів місцевого самоврядування (9,9 %);

-           програма є-відновлення (5,9 %);

-           інші питання (2,2 %).

       З аналізу видно, що велика частка звернень припадає на питання соціального та комунального характеру. У зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України в громаді суттєво продовжується кількість звернень стосовно оформлення статусу внутрішньо переміщених осіб, компенсації витрат за прихисток внутрішньо переміщених осіб, тощо. Значна кількість звернень стосується забезпечення гуманітарною допомогою соціально незахищених верств населення, а саме продуктовими наборами, засобами гігієни, побутовою хімією, обігрівачами. медикаментами, будівельними матеріали тощо. Також актуальними були питання щодо виділення  матеріальної допомоги на лікування, на вирішення соціально – побутових питань та інше.

       Виникали  запитання (гаряча лінія) обґрунтування  аварійного припинення постачання електричної енергії, перебої з електропостачанням, що стало одним з актуальних питань, порушених у зверненнях саме по населеним пунктам в старостинських округах. З метою надання достовірної інформації, надсилалися відповідні  запити для підготовки відповіді з даного питання до АТ ДТЕК «Донецькі електромережі» та своєчасно і в повному обсязі  надавалася інформація заявникам про строки виконання ремонтних робіт.

      Продовжено функціонування цільової місцевої програми «Турбота» Миколаївської міської ради на 2021-2025 роки, де враховано попередній досвід роботи, який був набутий в процесі реалізації попередньої програми «Турбота» у 2021-2023 роках.. Цілеспрямоване фінансування на виконання заходів по програмі «Турбота».,з а зврненнями мешканців громади за  7 місяців 2024 року склало  на загальну суму 1452334,60 грн., (223 звернення), а саме:

 

-           забезпечення виплат матеріальної допомоги онко- та тяжкохворим громадянам, у т.ч. які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 137 500,00 (28 звернень);

-           забезпечення виплат матеріальної допомоги ветеранам війни з числа учасників антитерористичної операції/операції Об'єднаних сил, захисників та захисниць України  та членам сімей загиблих (померлих) таких осіб -155 000,0 грн (63  звернення);

-           забезпечення виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду вдома на непрофесійній/професійній основі -  222 415,67грн

(16 звернень);

-           перевезення зі старостинських округів мешканців Миколаївської міської територіальної громади "Соціальний автобус" - 85 749,60грн (колективні звернення);

-           надання матеріальної допомоги ювілярам, яким виповнилося 90, 95 та 100 років і більше - 15 000,00 (3 звернення);

-           забезпечення виплати матеріальної допомоги особам з інвалідністю I та II групи з обмеженими фізичними можливостями - 25 000,00грн (7 звернень);

-           забезпечення виплати матеріальної допомоги дітям з інвалідністю, особам з інвалідністю з дитинства  -12 000,00грн ( 4 звернення);

-           забезпечення виплати матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення соціально-побутових питань (малозабезпечені сім’ї, багатодітні родини, одиноким, непрацюючим особам похилого віку, не здатним до самообслуговування, особам, будинки/квартири яких постраждали від пожежі) -30 000,00грн (5 звернень);

-           надання матеріальної допомоги особам, що поховали  непрацюючих громадян до пенсійного віку - 6 000,00 грн ( 2 звернення)

-           здійснення виплат на поховання осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, одиноких громадян, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, які на момент смерті були зареєстровані на території громади, осіб без певного місця проживання, знайдених невпізнаних трупів, смерть яких настала в межах території - 11 850,00грн (4 звернення);

-           почесний громадянин -  9 783,77 грн ( 2 звернення);

-           виплати матеріальної допомоги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи-167 500,00 грн (34 звернення);

-           виконання заходів Програми оздоровлення та відпочинку дітей Миколаївської міської територіальної громади -  233 075,70грн (28 звернень);

-           компенсація проїзду по території України дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та дітей, які виховуються в сім`ях з дітьми, у тому числі з числа тих, які зареєстровані/задекларовані на території Миколаївської МТГ або перемістились за її межі та супроводжуючим їх особам (батькам,опікунам) до закладів відпочинку та оздоровлення дітей, які знаходяться на території України або за кордоном -12 646,89 грн ( 16 звернень)

-           забезпечення оплати ПАТ "Укртелеком" за надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян - 874,64 грн ( 2 звернення);

-           інша фінансова допомога населенню  67 938,00 грн ( 9 звернень);

 

Протягом року забезпечувався особистий контроль заступником начальника військової адміністрації за строками надання відповіді громадянам, відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», про що свідчить своєчасне отримання заявниками відповідей на їх звернення, та зменшення надходжень повторних звернень.

З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян у  Миколаївській міській військовій адміністрації за звітний період:

систематично надавались консультації спеціалістами управлінь та відділів з питань підготовки відповідей на звернення, її форми та адресування;

проводився щотижневий аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень;

щотижня на апаратних нарадах  на порядку денному питання зі звернень.

 

        Миколаївська міська військова адміністрація Краматорського району Донецької області, навіть в тяжких умовах воєнного стану і безпосередньою близькістю до лінії бойових дій, постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення. Якісний та неупереджений розгляд питань, порушених громадянами у зверненнях, і надалі є пріоритетним напрямком роботи виконавчих органів Миколаївської міської ради.

 

 

Заступник начальника Миколаївської міської

військової адміністрації                                                                 Володимир ПРОСКУНІН 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь