Засідання координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності
Під головуванням начальника Миколаївської міської військової адміністрації Володимира Проскуніна відбулося засідання координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Миколаївській міській раді. До участі долучилися представники закладів освіти та культури Миколаївської громади.
Під час засідання Координаційної ради було розглянуто такі питання:
-
Аналіз проведених заходів за І квартал 2025 року;
-
Реалізація концепції утвердження української національної та громадянської ідентичності під час організації навчального процесу у закладах загальної середньої освіти Миколаївської міської ради;
-
Реалізація концепції утвердження української національної та громадянської ідентичності під час організації виховного процесу у закладах дошкільної освіти Миколаївської міської ради.
Вчитель математики Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Миколаївської міської ради Наталя Грунська розповіла, як можна реалізовувати концепцію національно – патріотичного виховання на уроках математики, розповіла, що використовує у роботі з учнями авторський матеріал, а саме приклади задач побудовані на подіях громади або описують промислові здобутки , охоплюють географію Миколаївської міської територіальної громади. Таким чином учні більше дізнаються про історію рідного краю (малої Батьківщини), встановлюються причинно-наслідкові та межпредметні зв’язки.
Керівник(директор) Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №2 «Ромашка» Миколаївської міської ради Олена Федіна розповіла, що велику роль у формування свідомої позиції Громадянина починається із самого малечку – із дитячого садочка, це підгрунття для становлення національної свідомості дитини. Олена Федорівна наголосила на тому, що реалізація концепції української національної та громадянської ідентичності червоною ниткою проходить через всю систему навчально-виховної роботи у закладах дошкільної освіти та навела приклади із організації роботи закладу.
Інформацію, представлену на засіданні було вирішено одноголосно прийняти до відома та врахування у подальшій роботі.