Миколаївська міська територіальна громада

Краматорський район Донецька область

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2025 року

Дата: 10.04.2025 22:11
Кількість переглядів: 76

Підсумки роботи зі зверненнями громадян

за I квартал 2025 року

https://rada.info/upload/users_files/04341413/37acc9d871a39e65e26bc0d3a2432c11.docx

 

    Керуючись Законом України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (із змінами), Законом України від 12 травня 2015 року№389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (із змінами), Указом Президента України

від 14 січня  2025 року №26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 15 січня 2025 року №4224-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»,  Указом Президента України від 04 липня 2022 року №469/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області», постановою Верховної Ради України від 30 серпня 2022 року № 2542-IX «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", згідно розпорядження Президента України від 29 листопада 2024 року №143/2024-рп «Про призначення В. Проскуніна начальником Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського  району Донецької області»,  Законом України “Про звернення громадян”, право громадян на звернення  до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів визначено ст. 40 Конституції України і належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану.

       Протягом  1 кварталу 2025 року у Миколаївській міській військовій адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у порядку, визначеним чинним законодавством. забезпечується неухильне виконання законних норм, обов’язкове надання обґрунтованої повної відповіді заявнику, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв, приділення особливої уваги вирішенню проблем громадян, які потребують соціального захисту.

        Розпорядженням начальника Миколаївської міської військової адміністрації   від 30.09.2022 №50/2 «Про створення контактного центру (Call-центру) Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області», з метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян з нагальних питань, розгляд і вирішення яких належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, для вивчення потреб та забезпечення життєдіяльності мешканців Миколаївської громади, було створено контактний центр (Call-центр), який продовжує приймати звернення на телефонний номер: +380993154633 (Миколаївська міська військова адміністрація) та контактний центр (Call-центр) – «Гаряча лінія»  відділу соціального захисту населення на телефонний номер: +380952231700.

   Усі звернення реєструються у відповідному журналі,  в якому зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса його реєстрації, номер контактного телефону, суть питання. Виконавець визначається згідно із закріпленим питанням.

     Відповідно  до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів Державної влади та органів місцевого самоврядування»,   

затверджено графік проведення особистих/спільних прийомів громадян начальником Миколаївської міської військової адміністрації та заступника начальника Миколаївської міської військової адміністрації на 2025 рік.

    У зазначений термін, відповідальна особа має надати вичерпну довідково-консультаційну допомогу з питань, що належать до компетенції Миколаївської міської військової адміністрації, інформацію, як вирішено питання, тимчасове рішення з детальним коментарем або причинами неповного вирішення питання.    

    За необхідності залучення співвиконавця, відповідальна особа гарячої лінії для звернень громадян або відповідальний  спеціаліст за обробку звернення, включає до заяви іншого виконавця.

    Терміни розгляду звернень громадян визначаються згідно з чинним законодавством України.

    Номери телефонів контактного центру (Call-центр) Миколаївської міської військової адміністрації та «Гарячої лінії» відділу соціального захисту виконавчого комітету Миколаївської міської ради, розповсюджені через офіційний сайт громади, сторінок в соціальних мережах, на інформаційних стендах, розміщені у найбільш відвідуваних мешканцями місцях, у тому числі  в старостинських округах. Також забезпечено відкритість, прозорість, доступність керівництва військової адміністрації для мешканців громади за особистими номерами телефонів та на особистих/спільних прийомах громадян начальником Миколаївської міської військової адміністрації та заступником начальника Миколаївської міської військової адміністрації.

Реєстрація звернень ведеться у загальноорганізаційному відділі виконавчого комітету Миколаївської міської ради через систему електронного документообігу «Док Проф», усі графи відповідним чином заповнені, із зазначенням номеру прийнятих рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання та відповідального виконавця.

         Відповідно до розпорядження начальника військової адміністрації «Про затвердження графіків прийомів громадян», проведення виїзного прийому громадян, відбувається відповідно до графіку проведення виїзних прийомів громадян (кожної першої та третьої п’ятниці місяця, в залежності від безпекових умов),  остаточне рішення щодо дати та часу проведення заходу, приймає керівник, враховуючи особисту завантаженість та ситуацію в громаді в умовах воєнного стану.

       Виїзні прийоми проводились на території старостинських округів Миколаївської міської територіальної громади, в с. Рай-Олександрівка, с. Малинівка,  сел. Райгородок.

За результатами проведених виїзних прийомів громадян   начальником Миколаївської міської військової адміністрації надані відповідні доручення та встановлено контроль за їх виконанням.

       Впродовж 1 кварталу 2025 року до Миколаївської міської військової адміністрації надійшло усього  1244 звернення,  з них:

- особисто від громадян, на ім’я начальника Миколаївської міської військової адміністрації  - 1196;

- від органів влади вищого рівня «Урядового контактного центру управління  з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації ДОДА» – 25 звернень;

- через контактний центр (Call-центр) військової адміністрації (засобами телефонного зв’язку)15 звернень;

- від інших органів, установ, організацій – 8 звернень;

- через контакт – центр (Call-центр)  відділу соціального захисту населення (засобами телефонного зв’язку)  -126.

      Всього звернень за статтю їх авторів : 1244,у т. ч.

- чоловіча: 382

- жіноча: 862

 

 

 

 

Всього звернень  за категоріями авторів:

Діти війни – 1, особи із інвалідністю внаслідок війни – 13, учасники бойових дій – 28,осіб з інвалідністю внаслідок 1 групи -11, осіб з інвалідністю внаслідок 11 групи -6, осіб з інвалідністю внаслідок 111 групи -3, багатодітних сімей -2, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 29, учасників ліквідації наслідків  аварії на ЧАЕС – 37, внутрішньо – переміщені особи – 7, інші категорії – 1107.

 

 

 

Всього звернень за соціальним станом їх авторів:

Пенсіонерів -119, робітників – 36, селян – 54, працівників бюджетної сфери – 9, посадовців – 5, підприємців -6, безробітних -19, журналістів – 1, інших -995.

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Всього питань, порушених у  зверненнях громадян – 1544, а саме:

- промислової політики - 16 (1,03 %);

- аграрної політики та земельних відносин (про визначення земельної ділянки,  яка непридатна для використання у зв’язку з потенційною загрозою її забруднення вибухонебезпечними предметами та встановлення податкової пільги зі сплати місцевих податків та/або зборів) - 362 ( 23,4%);

- транспорту і зв’язку – 4 (0,3%);

- фінансової та податкової політики -76 ( 4,8 %);

- соціальної політики соціального захисту населення -513 (33,2%);

- праці і заробітної плати – 2;

- комунального господарства - 47 (3,0 %)

- житлові питання 2;

- діяльності підприємств та установ -16 ( 1,0);

- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжрегіональних відносин - 4:

- інші звернення -502 (32,5 %).

 

     За динамікою телефонних звернень на гарячу лінію керівника, зафіксовано від 10 та більше звернень щодня.    

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів м. Миколаївка, зареєстровані запитання на телефонну урядову « гарячу лінію»:

- обґрунтування  аварійного припинення постачання електричної енергії, перебої з електропостачанням, що стало одним з актуальних питань, порушених у зверненнях саме по  приватному сектору міста  та  населеним пунктам в старостинських округах. З метою надання достовірної інформації, надсилалися відповідні  запити для підготовки відповіді з даного питання до АТ ДТЕК «Донецькі електромережі» та своєчасно і в повному обсязі  надавалася інформація заявникам про строки виконання ремонтних робіт;

- про надання  допомоги у відновленні житла для проживання, надано рекомендації та роз’яснення  щодо подачі заявки на послугу «Пошкоджене майно в застосунку « Дія», тощо. Відповідно до вимог ст.22 Закону України « Про звернення громадян» у  1 кварталі 2025 року  проводились особисті прийоми громадян.

Під час організації особистих прийомів громадян керівництво Миколаївської міської військової адміністрації, виконавчого комітету Миколаївської міської ради, комунальних підприємств та установ керується розпорядженням  начальника Миколаївської міської військової адміністрації від 28.12.2023 № 1353 «Про затвердження графіків проведення особистого прийому громадян керівником  Миколаївської міської військової адміністрації»

Затверджені графіки  проведення особистих/спільних прийомів громадян та «прямих

телефонних ліній». Графіки прийому  опубліковані на  офіційному сайті Миколаївської міської територіальної громади та розміщені на інформаційному стенді.

      У 1 кварталі 2025 року  на особистих прийомах керівництва розглянуто 48 звернень.

За результатами розгляду  звернень, поданих на особистому прийомі- 43 ( 90%) звернення вирішено позитивно, на 5 звернень надано роз’яснення. згідно з чинним законодавством.

      Протягом року забезпечувався особистий контроль начальника військової адміністрації за строками надання відповіді громадянам, відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», про що свідчить своєчасне отримання заявниками відповідей на їх звернення, та зменшення надходжень повторних звернень.

Робота із запитами про доступ до публічної інформації

   За 1 квартал 2025 року на адресу Миколаївської міської військової адміністрації надійшло 4  запити на публічну інформацію, у порівнянні  з відповідним періодом минулого року (6), кількість зменшилась на 2 запити. Усі запити розглянуто та надано відповіді згідно з вимогами Закону України « Про доступ до публічної інформації». У період дії воєнного стану Миколаївською міською військовою адміністрацією вживаються заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення та доступ до публічної інформації.

Робота  із Адвокатськими запитами

        За 1 квартал 2025 року на адресу Миколаївської міської військової адміністрації надійшло 3 Адвокатські запити ( в порядку ст.20,24 Закону України « Про Адвокатуру і адвокатську діяльність»,  характер запитів: про надання акту спільного проживання, про фактичний склад сім’ї, про надання довідки про місце народження, питання приватизації житлового приміщення, тощо. Відповіді надані своєчасно, згідно вимог чинного законодавства.

    Миколаївська міська військова адміністрація Краматорського району Донецької області, навіть в  умовах воєнного стану і безпосередньою близькістю до лінії бойових дій, постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують та вживає заходів щодо їх усунення. Якісний та неупереджений розгляд питань, порушених громадянами у зверненнях, і надалі є пріоритетним напрямком роботи.

Дані про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до громади за 1 квартал  2025 року вчасно надіслано до Краматорської районної державної адміністрації, Краматорської районної військової адміністрації та Донецької  обласної державної адміністрації,  Донецької обласної військової адміністрації.

     Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян продовжується та перебуває на постійному контролі керівництва  військової адміністрації.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь